Vil denne form for PR?

PR, der virkelig gør noget positivt om opførsel af dem uden for publikum, de fleste påvirker din virksomhed, non-profit eller foreningen?
PR, der bruger sin grundlæggende præmis for at levere eksterne interessenter opførsel ændre – den slags, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål?
PR, som overtaler disse vigtige uden for folk at din måde at tænke, så flytter dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes?
Få organiseret og du kunne se på resultater som disse: udsigter begyndt at gøre forretninger med dig; medlemskab programmer på fremmarch; Gæsterne begynder at foretage gentagne køb; nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; samfundsledere begynder at søge dig ud; Velkommen afvisninger i show room besøg; højere medarbejder opbevaring priser, kapital givere eller angive kilder begynder at se din måde, og selv politikere og lovgivere begynder at se dig som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association Fællesskaber.
Og den grundlæggende forudsætning for public relations vil vise dig vejen: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Som en leder, hvis du er seriøs om at lave din pr dollars tjener deres holde, havde du bedre tage tid at faktisk liste dem uden for publikum i jeres, der opfører sig på måder, der hjælpe eller hindre dig i at nå dine mål. Derefter prioritere dem af virkningerne alvorligheden. Nu, lad os arbejde på målgruppe i første omgang på denne liste.
Jeg vil vædde på at du ikke har adgang til data, der fortæller dig, hvordan de fleste medlemmer af nøglen uden for publikum opfatter din organisation. Du ønsker, dog har disse data, hvis du havde regelmæssigt prøveudtagning disse opfattelser.
Men uden en velvoksen budget til at hyre professionelle undersøgelsen mennesker, du og dine kolleger vil skulle overvåge disse opfattelser, selv. Interagere med medlemmer af det uden for publikum ved at stille spørgsmål som “har du nogensinde haft kontakt med nogen fra vores organisation? Var det en tilfredsstillende oplevelse? Er du fortrolig med vores tjenester eller produkter?” Blive opmærksom på negative udtalelser, især tøvende eller undvigende svar. Watch omhyggeligt for falske antagelser, usandheder, misforståelser, unøjagtigheder og potentielt skadelige rygter. Nogen der skal rettes, fordi erfaringen viser de normalt føre til negative adfærd.
Da du skal rette sådanne aberration, før de morph i sårende adfærd, du nu vælge den specifikke opfattelse skal ændres, og bliver dit pr mål.
Desværre, en PR mål uden en strategi til at vise dig hvordan du kommer derhen, er ligesom farsbrød uden sovsen. Thats hvorfor du skal vælge en af tre strategier specielt designet til at skabe opfattelsen eller mening hvor der kan være ingen, eller ændre eksisterende opfattelse, eller en skærpelse. Udfordringen her er at sikre, at mål og dens strategi matcher hinanden. Du ville ikke vil vælge “ændre eksisterende perception” Hvornår nuværende opfattelse er bare ret, tyder på en “styrke” strategi.
Nu skrive færdighed ind i kampen. Nogen på din PR team skal sætte dem skrive færdigheder til at arbejde og forberede en overbevisende budskab omhyggeligt designet til at ændre din vigtigste målgruppe opfattelse, som krævet af din pr mål.
Overveje at kombinere din korrigerende besked med en anden nyhedsinteresse annonceringen af et nyt produkt, service eller medarbejder, som kan låne troværdighed ved ikke lægge for megen vægt korrektion.
Forsøge at bygge flere værdier i din korrigerende besked. Klarhed for eksempel. Det skal være klart om, hvilken opfattelse behov for afklaring eller korrektion, og hvorfor. Din fakta skal være sandfærdige og din position skal være overbevisende, logisk forklares og troværdigt, hvis det er at holde opmærksomhed fra medlemmer af denne målgruppe, og faktisk flytte opfattelsen din måde.
Her er den mindst udfordrende del af din kampagne, picking “lastdyr” – den faktiske taktik, du vil bruge til at bære din overbevisende nye tanker opmærksom på denne eksterne målgruppe.
Der er masser af kommunikation taktik tilgængelige herunder breve-at-the-redaktør, brochurer, pressemeddelelser og taler. Eller du kan vælge andre såsom radio og avis interviews, personlige kontakter, nyhedsbreve eller gruppe briefinger, altid at sørge for de taktik, du vælger har en rekord for at nå de samme publikum som dem, der udgør din target interessenter.
Du skal være klar til forespørgsler om fremskridt ved igen overvågning opfattelser blandt target publikum medlemmer. Bruger spørgsmål svarende til dem, der anvendes under sessionen tidligere overvågning, vil du nu se nøje for tegn på, at publikum opfattelser begyndt at bevæge sig i din retning.
Vi er heldige i PR virksomhed at vi altid kan sætte pedalen til metal, ved at ansætte yderligere kommunikation taktik, og ved at øge deres frekvenser.
Som denne artikel foreslår, vil du ønsker denne form for PR, kun når du insisterer på en aggressiv nye pr plan, der er rettet mod slags centrale interessenter adfærdsændring, der fører direkte til dit operationelle mål.
udgangen

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.